środa, 22 stycznia 2014

Przedpokój- zapowiedz jego nowej odsłony

Witajcie
Nowy rok to nowe wyzwania. Nowe plany. Nowe marzenia. Nowe postanowienia.
Jeśli chodzi o te ostatnie to wraz z dniem 1 stycznia razem z mężem zaczęliśmy biegać. Póki co w postanowieniu trwamy. Świetna sprawa! Polecam! Z każdym kolejnym razem sprawia mi to większą przyjemność. Nie oznacza jednak, że jest lekko. O nie. Początki dla mnie były takie, że język na brodzie. Myślałam, że wyzionę ducha. Na dzień dzisiejszy 4 km 3-4 razy w tygodniu. Jeszcze raz napiszę- świetna sprawa!

Nowe "remonty"... metamorfozy... nie była bym sobą z resztą jak każda z NAS ;)

Małymi kroczkami zaczynając od zakupu mebli i lustra kilka miesięcy temu zaczęliśmy metamorfozę naszego przedpokoju. Przed kilkoma dniami odświeżyliśmy sufit, zmieniliśmy kolor ścian. Pod sufitem zawisły nowe lampy. W planach na najbliższe dni jest zabudowa wnęki za drzwiami której powstanie mini garderoba wyposażona w system PAX. Jutro montowanie drzwi.
 

A to mała zapowiedz...



 Kiedy otwieram teraz drzwi wejściowe wchodzę do zupełnie innego mieszania. :) Jest tak jak chciałam a dokładniej będzie... :)

                                    Pozdrawiam ciepło!
                                                     
                                                                          Edyta
               

117 komentarzy:

  1. No no nie moę się już doczekać dalszej części pozdrawiam Ewa i zapraszam również do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Toż to przedpokoj z moich marzen :) Slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pasuje do reszty domu, uwielbiam takie zmiany :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ślicznie, poprzednio Twój przedpokój tez był bardzo fajny, może nawet te tabliczki HOME z poprzedniej odsłony przedpokoju by Ci teraz pasowały. Czekam na więcej zdjęć, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się zapowiada Twój przedpokój. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie zmiany:) zapowiada sie ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatycznie i gustownie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze sie,ze Cie "odkrylam". Bede czestym gosciem

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na więcej zdjęc to przedpokój w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że zapowiada się świetnie i muszę przyznać, że czułabym się jak u siebie, bo przedpokoje mamy podobne :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiedź w barwach szarości-to lubię i czekam na więcej:-) Pozdr Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na efekt końcowy, bo na razie bardzo mi się podoba! Moje ulubione kolorki i w ogóle fajny klimacik :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno przedpokój to dusza domu, wcale nie kuchnia...z chęcią bym do tego m weszła w gościnę, pierwsze progi do tego zachęcają a reszta sama wiesz bo mam podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. My z mężem mamy takie samo postanowienie ale nie zaczęliśmy jeszcze realizować bo lód na drodze.Niech już się roztopi to i my ruszamy.
    Przedpokój zapowiada się ślicznie.
    Uwielbiam każde wasze wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, bardzo podoba mi się ta szafka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie. Bardzo lubię takie zestawienia. I też bardzo chciałabym zmienić nasze wejście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. wooow. zaglądam ostatnio na blogi poświęcone wnętrzom - ogólnie. od miesiąca mieszkamy w swoim własnym M i szukam inspiracji do urządzenia swoich 4 kątów. przedpokój też mam w planach - do zmiany. Twój, jak widzę po zapowiedzi, będzie piękny. wpisuje się w moje klimaty.

    wytrwałości w biegach życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zachęcające do odwiedzin wnętrze. Zapraszam również do mnie na: http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. prześlicznie u Ciebie...bardzo mi się podoba ten kącik...:))))))))))))))))
    wspaniałego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  20. Edytko, brawo za bieganie. Ja bez biegania żyć już nie potrafię :-) Wspaniałe uczucie. Mam mnóstwo terenów u siebie, więc biegam, jak szalona, a ludzie głowami kręcą;-) Zazdroszczą pewnie, bo im się nie chce, nie tylko biegać, a nic im się nie chce. A mnie się chce. Jak pobiegam, to wszystko mi idzie lepiej, moge góry przenosić. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już mi się podoba;)) jak wszystko u Ciebie...pasujące idealnie do siebie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Great article.

    Also visit my blog ... Morning Quotes

    OdpowiedzUsuń
  23. zastanawiam się czy kiedykolwiek znudzą mi się te kolory ;)))
    pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne mieszkanie! gratuluję gustu i smaku! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada się uroczo Edyto:):) Ja mam identyczn ą szafkę lecz u mnie pełni ona funkcję schowka na... rury:):) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. PIERWSZY RAZ DOTARŁAM TUTAJ I BRAK SŁÓW. SAMA MAM DOM I NIESTETY NIE MAM GUSTY NA JEGO URZĄDZENIE CO ZROBIE TO ZARAZ MI SIE NIE PODOBA U WAS JEST IDEALNIE, CIEPŁO, PIEKNIE, SUBTELNIE, ELEGANCKO .....

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam,
    trafiłam tu przypadkiem, nawet nie pamiętam już jak chociaż było to dziś w ciągu dnia...a nie pamiętam bo przepadłam bez reszty...mój styl, mój smak, mój gust i tyle ciepła w domu. Za chwilę będę na etapie zakupu nowego mieszkania i jego urządzania i wiedziałam, że chcę coś z shabby shic coś z prowansji cos z vintage i coś z nowoczesności, a Twój dom łączy to wszystko i dla mnie jest idealny:) Mam pytanie o sklepy w Holandii które na blogu tak zachwalałaś, czy mogłabyś podać ich nazwy, może strony www, moze prowadza tez sprzedaz przez internet? a może jakieś hurtownie?pozdrawiam i gratuluje smaku i gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne wnętrza - gratuluję bazy pomysłów ! :))
    Według jakiego projektu stworzyliście tak piękny domek?

    OdpowiedzUsuń
  29. Hallooo Pani Edytko my czekamy na nowy wpis...:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. A kiedy finał przedpokoju???

    OdpowiedzUsuń
  31. o tak czekamy na nowy wpis Pani Edytko..:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Domagamy się nowego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Accident victims residing in or around Denver do well to make
    sure that Denver personal injury attorney is actually a Denver personal injury lawyer who is licensed by
    the Colorado State Bar Association. Another essential characteristic for the two
    is a great track report. The case is settled via consent of both the parties in a civil suit.


    My web page gary neinstein class action

    OdpowiedzUsuń
  34. Pani Edytko codziennie od stycznia zaglądam na bloga i z utęsknieniem czekam na nowy wpis. Proszę nie "znęcać":) się nad nami (czytelnikami)!! Czekam i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się chyba musiało stać ;(

      Usuń
    2. Również się tego obawiam, mam nadzieję, że jednak to tylko natłok obowiązków ;(

      Usuń
    3. Chyba nie przez prawie pół roku ...

      Usuń
  35. I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get bought an nervousness over that you wish be delivering the following.
    unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same
    nearly a lot often inside case you shield this increase.


    Feel free to visit my web-site geometry dash download

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawdę piękne wnętrz , super wszystko wygląda (:

    OdpowiedzUsuń
  37. Już sierpień i nadal cisza: ( Edytko wszystko w porządku? Cała armia wielbicieli czeka na kolejny wpis...

    OdpowiedzUsuń
  38. Pani Edyto czy będzie pani prowadziła dalej bloga czy już nie, bo jak nie to prosimy chociaż o jedno zdanie na pożegnanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. http://homemlove.blogspot.com/2014/08/witajcie_23.html?spref=fb zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Pani Edytko zapomniała Pani o swoich wielbicielach..przykro..:(((a my o Pani blogu cały czas pamiętamy i systematycznie zaglądamy...Czekamy na pocieszenie..

    OdpowiedzUsuń
  41. It's actually very complicated in this busy life to listen news on Television,
    thus I simply use internet for that reason, and take the latest information.

    Here is my homepage: good credit score

    OdpowiedzUsuń
  42. A Wy czekajcie ,czekajcie..... hahahahaahahahhahahahahahaha i sie doczekacie .. ! moze ... kiedys !

    OdpowiedzUsuń
  43. Edytko nie wierze ze tu nie zagladasz napisz cokolwiek albo na pozegnanie albo zebysmy byli bardziej cierpliwi

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam mam dość nietypowe pytanie :) kupiłam własnie ta komode Hemnes, mam ja od kilku miesięcy, i zauważyłam że tak jakby ten środek idze troszke w dół. Czy u Pani też sie tak dzieje? Szukam informacji na ten temat, nie wiem czy może za bardzo przeładowałam szuflady, czy może one po prostu maja taka tendencje?

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie to samo się dzieje z komoda Hemnes, dno jest bardzo słabe:/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pani Edyto! Ma Pani cudowne mieszkanie! Przeczytałam Pani bloga od A do Z, niestety od dłuższego czasu nie zamieszcza Pani żadnych wpisów... a szkoda, blog jest wspaniały, świetnie się go czyta, zdjęcia są profesjonalne i pełne inspiracji.
    Bardzo chętnie będe tu wracać mimo, że od dłuższego czasu panuje tu cisza...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja mysle ze musiało sie cos stac

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też czekam na kolejny wpis. Świetne wyczucie smaku. Wiele inspiracji...ale...cos mi się wydaje, że faktycznie cos się stało...;-((( brak czasu mozna opisac jednym zdaniem, a tu...kompletna cisza...
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  49. jezeli ktos zaklada bloga ma grono czytajacych go to chyba to do czegos zobowiazuje a nie cisza

    OdpowiedzUsuń
  50. Z pewnoscia zagladaja tu znajomi p. Edyty.... dajcie znac czy wszystko ok.... a my ze spokojem uzbroimy sie w cierpliwosc i nedziemy czekac na nowy przedpokoj... i inne inspirujace wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  51. Chyba się nie mylę...? to pani Edyta... https://www.facebook.com/edyta.graw/photos i jej mąż, pan Rafał... https://www.facebook.com/rafal.graw/photos

    OdpowiedzUsuń
  52. zgadza się to te osoby więc nic sie nie stało, zostałyśmy olane :( przykro

    OdpowiedzUsuń
  53. No ładnie pożegnała się Pani Edyta, z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie rozumiecie? Mieszkanko wyremontowane, wystrojone. Nie ma co pokazywac.

    OdpowiedzUsuń
  55. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    OdpowiedzUsuń
  56. ciagle tu zagladam....ale juz chyba tylko ja.... czy blogerka juz tun nie wroci? marzena

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też czasem zaglądam, z nadzieją, że może jednak jakiś wpis się pojawił...

    OdpowiedzUsuń
  58. Przedpokój w szarościach i bieli - dla mnie bomba:D Już jestem ciekaw pełnego efektu, którym mam nadzieję się podzielisz na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  59. No tak się nie robi! Wystarczyłoby kilka słów, że to koniec blogowania. Znudziło się Edycie...

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapowiada sie ciekawie bardzo, czekam na kolejne odsłony. Ściskam - Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo estetycznie :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ŚLICZNY - marzenie każdej nastolatki...Jesteś bardzo zdolną i pracowitą osobą.

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny odcień szarości!

    OdpowiedzUsuń
  64. Minimalistycznie, ale czy nie za chłodno? Może jakiś jeden mocny kolor by się przydał? Musztardowy albo grafitowy na przykład! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Podoba mi się jak nad komódką wiszą zdjęcia, nadaje to rodzinnego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Pięknie i przytulnie :D Aż chce się przyjść i odpocząć. U nas w salonie wygrały meble wrocław Mają w sobie trochę włoskiego stylu, a mój mąż ma na tym punkcie bzika.

    OdpowiedzUsuń
  67. https://www.facebook.com/edyta.graw fajnie zobaczyć jak pociechy urosły pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękna aranżacja przedpokoju, na czasie z klimatem i moje ulubione kolory. Dobra robota i chcę więcej !

    OdpowiedzUsuń
  69. Twój przedpokój wygląda świetnie.
    Jasne, delikatne szarości, białe ramki ze zdjęciami...
    A w tle? To tapeta ścienna? Bardzo delikatny ale ciekawy wzór!

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ładnie wykorzystana przestrzeń. Bardzo dobrze dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  71. Ktokolwiek czyta dziś to świadectwo, powinien świętować ze mną i moją rodziną, ponieważ wszystko zaczęło się jako żart dla niektórych ludzi, a inni powiedzieli, że to niemożliwe. Nazywam się Łukasz Skalikow i jestem z Polski, ale przeprowadzam się z żoną do Chicago. Jestem szczęśliwie żonaty z dwójką dzieci i uroczą żoną. Coś strasznego stało się z moją rodziną, straciłem pracę i moja żona opuściła mój dom, ponieważ nie mogłem dbać o siebie i potrzeby rodziny. jej i moich dzieci w tym konkretnym momencie. Przez dziewięć lat nie miałem żony, która wspierałaby mnie w opiece nad dziećmi. próbuję wysłać wiadomość testową do mojej żony, ale ona blokuje mi rozmowę z nią próbuję porozmawiać z jej przyjacielem i członkami jej rodziny, ale wciąż wiem, że ktoś może mi pomóc, a później złożyłem wniosek do tak wielu firm, ale nadal tak nie dzwoń do mnie, dopóki nie nadejdzie wierny dzień, w którym nigdy nie zapomnę w swoim życiu. Kiedy spotkałem starego przyjaciela, którego wyjaśniłem wszystkim moim trudnościom i powiedział mi o wspaniałym człowieku, który pomaga mu w dobrej pracy w Coca Cola Company i powiedział mi, że jest czarodziejem zaklęć, ale jestem osobą, która nigdy nie wierzy w rzucanie zaklęć, ale postanowiłem spróbować go za pośrednictwem swojego emaila doctorosagiede75@gmail.com, a on jest czarownikiem voodoo, sługą Drosagiede, który mi polecił i pokazał mi, co robić w ciągu tych trzech dni lunchu, zaklęcie. Przestrzegam wszystkich instrukcji i robię to, o co mnie prosił. Drosagiede upewnij się, że wszystko poszło dobrze i moja żona zobaczy mnie ponownie po Drosagiede wspaniałej pracy. Moja żona zadzwoniła do mnie z nieznanym numerem i przeprosiła, a ona powiedziała mi, że naprawdę za mną tęskni, a nasze dzieci i moja żona wracają do domu. Po dwóch dniach firma, którą przesłałem list z uznaniem, teraz jestem kierownikiem firma paragon tutaj w USA. Radzę, jeśli masz jakieś problemy, wyślij wiadomość na ten adres e-mail: doctorosagiede75@gmail.com, a uzyskasz najlepszy wynik. Weź rzeczy za pewnik i zostanie ci odebrane. Życzę ci wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  72. Przedpokój to miejsce, o którym również należy pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  73. Interesujący wpis. Mam nadzieję, że pojawią się tutaj kiedyś nowe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  74. Bogato wyglądające wyposażenie tego mieszkania jest interesujące i stylowe

    OdpowiedzUsuń
  75. Powinniśmy przyjąć pewne kryteria, które będą pasowały do ogólnego wystroju naszego salonu. Jaki chcemy mieć salon, czy to będzie styl nowoczesny, czy może barokowy? Donice i kompozycje w nich zamieszczone muszą tworzyć spójną całość i nie mogą zakłócać w najdrobniejszym szczególe kompletnego umeblowania

    OdpowiedzUsuń
  76. Mały dom z pięknym ogrodem, w którym jest fontanna to marzenie wielu. Na uboczu z dala od miejskiego zgiełku można się relaksować i zapomnieć o trudach dnia codziennego.

    OdpowiedzUsuń
  77. شركة تنظيف فلل بالدمام
    شركة تنيف منازل بالدمام
    شركة تنظيف شقق بالدمام
    https://www.ajiad.net/

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetnie się prezentuje ta nowa odsłona przedpokoju!

    OdpowiedzUsuń
  79. Dom z pięknym ogrodem i trawnikiem

    OdpowiedzUsuń
  80. Przedpokój prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  81. Wszystko wygląda bardzo ładnie. U mnie w domu zaś królują naturalne dodatki. jestem zakochana w drewnianych akcentach, i wełnianych kocach, które nadają przytulności całemu wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń